Levering & bestelling

Hoeveel kost de levering?

We bieden gratis bezorging op al onze bestellingen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De selectie, voorbereiding en verzending van je bestelling nemen over het algemeen 2 tot 3 werkdagen in beslag. Levertijden in Frankrijk zijn meestal 7 tot 10 werkdagen, terwijl ze in Europa kunnen variëren van 10 tot 12 werkdagen. Houd er rekening mee dat deze tijden indicatief zijn en afhankelijk van de lokale postdienst.

Ik kan mijn bestelling niet volgen.

Houd er rekening mee dat het 2 tot 5 dagen kan duren voordat de trackinginformatie is bijgewerkt. Als je de trackinginformatie niet onmiddellijk kunt vinden, probeer het dan opnieuw binnen één tot twee dagen.

Mijn bestelling is niet compleet.

Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden, afhankelijk van de beschikbaarheid van voorraad en verzendmagazijnen. Maak je geen zorgen, de rest van je bestelling komt binnenkort aan.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Er kunnen onvoorziene vertragingen optreden. Zodra je bestelling is verzonden, is de bezorging de verantwoordelijkheid van de vervoerder. Wacht nog een paar dagen en als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het gedeelte "Contact opnemen" of neem contact op met je plaatselijke postdienst.

Annulering en terugzending

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunnen we een bestelling alleen wijzigen als deze nog niet is verzonden. Neem binnen 6 uur na het plaatsen van je bestelling contact met ons op als je wijzigingen wilt aanbrengen. Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.

Ik wil een artikel retourneren.

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om een terugbetaling of omruiling aan te vragen. Wacht met het aanvragen van een terugbetaling tot je het pakket hebt ontvangen. De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Neem contact met ons op voordat je een artikel terugstuurt om de afspraken te bespreken via het gedeelte "Contact opnemen".

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet is voorbereid. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om te controleren of annulering mogelijk is.

Beveiliging

Welke betalingsmethoden accepteert u?

We accepteren de volgende betaalmethoden: bankpassen (Visa, Mastercard, American Express), Google Pay en Apple Pay.

Is mijn informatie veilig?

De veiligheid van je informatie is erg belangrijk voor ons. Onze site gebruikt het HTTPS-protocol voor een veilige verbinding en alle transacties worden afgehandeld door beveiligde betalingsverwerkers. We slaan je bankgegevens niet op en respecteren je privacy.

Neem contact met ons op